Pages

Sunday, April 19, 2009

190409

Salam,

Minggu ni dh start bkerja semula..ingat lagi x dengan company kat damansara tu..? so dh di terima untuk bkerja dengan mereka..Project kat Sepang, Cempaka School. Private school ni..penuh dengan kelengkapan..and im happy coz back to debu2 di site dan kekotoran tanah di kasut ku..hahaha..itu la kenikmatan bekerja di site..panas terik tu pandai2 la nk menghadapnye ek..

Minggu lepas family aku dan arieffa dh duduk selantai membincangkan tarikh penikahan kami..so kawan2 tarikh nikah kami pada 11.10.09 di Port Dickson sebelah pagi dan sebelah tghari kenduri di jalankan..so rumah aku pada 18.10.09 di Kg Pandan,Kuala Lumpur. so apa lagi..tulis dalm jadual korang..aku book awal2 nie..jgn lupa plak hadiah2 tu yg inform awal supaya korng dapat kumpul duit tuk hadiah kami..( nnt aku tulis wish list ek ).

p/s: bg alamat korang ek..nk send kad ke nk e-card je??

2 comments:

juzz mean zule said...

nk kawen jugaaaaaaaaaaa

juzz mean zule said...

aku nk kad poster bole? senan tampal kt bilik senang ingat hehe