Pages

Sunday, May 3, 2009

Kisah Merah & Putih


Salam,

Ni nak citer pasal drama fav aku ketika ini..LAGENDA : Merah & Putih setiap Isnin - Khamis 4.30-5.30 PM di tv3 and ulangan pada 8.35-935 pm di 9tv. so selalu aku tgk yang ulangan la sbb dah waktu petang keje..apa la tv3 ni, citer yang best dia buat petang2 citer yang kurang menarik perhatian di buatnya malam2..ni nak kena tukar yang buat siaran nie..hahah...gurau je tv3 jangan saman plak ek..tu dah kira promote apa citer nie..berbalik kepada jalan cerita nya..yang menarik nya citer ni sbb Merah & Putih adalah lelaki dan juga aku tertarik kerana jalan cerita nya yang lain dari yang lain..pengarapan cerita agak sesuai dengan masa kini xde meleret2 dan kisah cinta yang biasa..lagi satu sbb pengarah yang sama buat SINDARELA (rasanya kot sbb cara sama dan lagu dia pun pakai band BAU). Cuba la korang tgk..sure akan terpikat dengan aksi2 MULAN dan MASTURA (mak tiri PUTEH) tidak lupa juga pada keanggunan ANGGUN dan IMAN..tp pelik kan..ada gak wanita yang agak gedik dalm filem ni JUNE..agak2 ada ke wanita gedik camtu kat luar sana..kalau ada meh jumpa aku..nk bagi makan selipar reef ni..hahhaa...btw..aku suggest korang tgk citer nie...jgn sampai lupa dinner and dating sudah la ek...
semoga jumpa lagi..selamat menonton

1 comment:

Cik Dia said...

mmmh...pengarah cite nie tak sama ngan pengarah sindarela...
cite nie 'butang' dalam sindarela yang arahkan....
tapi, cara pengarahan agak sama la.. fun and dramatik,kan.
saya pun suke cite nie...